Reklamace zboží

Dorazilo Vám zboží poškozené nebo se poškodilo v době dvouleté záruky?

Nic se neděje. Reklamaci s námi vyřídíte snadno a rychle. 

  • Zašlete nám neprodleně od události email na adresu mandala@mandalanakazdyden.cz
  • Pokud bylo zboží poškozeno při přepravě, vyfoťte balíček i jeho obsah tak, aby bylo patrné, k jakému poškození při přepravě došlo.
  • Fotografie spolu s popisem toho, co se stalo nám zašlete spolu se svými kontaktními údaji na výše uvedený email. 
  • Reklamaci u přepravce za Vás vyřídíme a zašleme Vám nové zboží v co nejkratším termínu.

 

  • Pokud se zboží poškodilo v rámci dvouleté záruky, neprodleně nám událost oznamte na email mandala@mandalanakazdyden.cz
  • Vyfoťte zboží tak, aby bylo patrné, k jakému poškození došlo. Fotografie spolu s popisem toho, co se stalo, nám zašlete na výše uvedený email.
  • V nejkratší možné době se Vám ozveme a domluvíme se, zda-li bude nutné zaslat reklamované zboží zpět a domluvíme se na podrobnostech.

 

  • Společně se zbožím nám zašlete vždy také Vaše kontaktní údaje, pro urychlení vyřízení Vašeho požadavku doporučujeme uvést také číslo objednávky nebo faktury a níže uvedený vyplněný formulář, nebo strukturovaný dopis se všemi potřebnými informacemi (zejména kontakty a číslo Vašeho účtu).
  • Doporučujeme zboží zaslat doporučeně a zabalené tak, aby nemohlo dojít k poškození zboží při přepravě.

 

Adresa pro zaslání zboží:

Lucie Rovná

Mandala na každý den s.r.o.

Janáčkova 227/8

277 11 Neratovice

Vzorový formulář pro reklamaci:

Oznamuji, že tímto Vás žádám o reklamaci zboží  ....................................................................…………………………………………………………………………………...

z objednávky číslo objednávky: ………………......................

Datum objednání: ………………......................

Datum obdržení: ………………......................

Vaše jméno a příjmení: ………………......................………………......................

Vaše adresa, telefon a email:

.…………………………………………………………………………………………………………

…………………………………………………….……………………………………………………

…………………………………………………….……………………………………………………

…………………………………………………….……………………………………………………

Reklamace:

reklamované zboží (kód / název) ........................................................................................

.............................................................................................................................................

důvod reklamace / popis vady ............................................................................................

.............................................................................................................................................

 

Váš podpis: ..........................................................

 

Datum: …………………………….................. .