Reklamace zboží
Dorazilo Vám zboží poškozené nebo se poškodilo v době dvouleté záruky?
Nic se neděje. Reklamaci s námi vyřídíte snadno a rychle.
- Zašlete nám neprodleně od události email na adresu mandala@mandalanakazdyden.cz
- Pokud bylo zboží poškozeno při přepravě, vyfoťte balíček i jeho obsah tak, aby bylo patrné, k jakému poškození při přepravě došlo.
- Fotografie spolu s popisem toho, co se stalo nám zašlete spolu se svými kontaktními údaji na výše uvedený email.
- Reklamaci u přepravce za Vás vyřídíme a zašleme Vám nové zboží v co nejkratším termínu.
- Pokud se zboží poškodilo v rámci dvouleté záruky, neprodleně nám událost oznamte na email mandala@mandalanakazdyden.cz
- Vyfoťte zboží tak, aby bylo patrné, k jakému poškození došlo. Fotografie spolu s popisem toho, co se stalo, nám zašlete na výše uvedený email.
- V nejkratší možné době se Vám ozveme a domluvíme se, zda-li bude nutné zaslat reklamované zboží zpět a domluvíme se na podrobnostech.
- Společně se zbožím nám zašlete vždy také Vaše kontaktní údaje, pro urychlení vyřízení Vašeho požadavku doporučujeme uvést také číslo objednávky nebo faktury a níže uvedený vyplněný formulář, nebo strukturovaný dopis se všemi potřebnými informacemi (zejména kontakty a číslo Vašeho účtu).
- Doporučujeme zboží zaslat doporučeně a zabalené tak, aby nemohlo dojít k poškození zboží při přepravě.
Adresa pro zaslání zboží:
Lucie Rovná
Mandala na každý den s.r.o.
Janáčkova 227/8
277 11 Neratovice
Vzorový formulář pro reklamaci:
Oznamuji, že tímto Vás žádám o reklamaci zboží ....................................................................…………………………………………………………………………………...
z objednávky číslo objednávky: ………………......................
Datum objednání: ………………......................
Datum obdržení: ………………......................
Vaše jméno a příjmení: ………………......................………………......................
Vaše adresa, telefon a email:
.…………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………….……………………………………………………
…………………………………………………….……………………………………………………
…………………………………………………….……………………………………………………
Reklamace:
reklamované zboží (kód / název) ........................................................................................
.............................................................................................................................................
důvod reklamace / popis vady ............................................................................................
.............................................................................................................................................
Váš podpis: ..........................................................
Datum: …………………………….................. .