Mimozáruční oprava zboží

Poškodilo se Vám zboží z naší dílny po uplynutí dvouleté záruky?

Nic se neděje. Rádi se s Vámi domluvíme na mimozáruční opravě. 

 

  • Společně se zbožím nám zašlete vždy také Vaše kontaktní údaje, pro urychlení vyřízení Vašeho požadavku doporučujeme uvést také číslo objednávky nebo faktury a níže uvedený vyplněný formulář, nebo strukturovaný dopis se všemi potřebnými informacemi (zejména kontakty a číslo Vašeho účtu).
  • Doporučujeme zboží zaslat doporučeně a zabalené tak, aby nemohlo dojít k poškození zboží při přepravě.

 

Adresa pro zaslání zboží:

Lucie Rovná

Mandala na každý den s.r.o.

Janáčkova 227/8

277 11 Neratovice

Vzorový formulář pro mimozáruční opravu:

Oznamuji, že tímto Vás žádám o mimozáruční opravu zboží  ....................................................................…………………………………………………………………………………...

z objednávky číslo objednávky: ………………......................

Datum objednání: ………………......................

Datum obdržení: ………………......................

Vaše jméno a příjmení: ………………......................………………......................

Vaše adresa, telefon a email:

.…………………………………………………………………………………………………………

…………………………………………………….……………………………………………………

…………………………………………………….……………………………………………………

…………………………………………………….……………………………………………………

Opravované zboží:

zboží (kód / název) ........................................................................................

.............................................................................................................................................

popis vady / poškození ............................................................................................

.............................................................................................................................................

 

Váš podpis: ..........................................................

 

Datum: …………………………….................. .